Feest! End of season

Inschrijfperiode
zaterdag 7 september 2024 t/m zaterdag 28 september 2024
Clubhuis De Doggersbank

Meer dan ……..watergenieters, alle leden, vrijwilligers en donateurs van de AVK kunnen met elkaar op zaterdag avond 12 oktober van een prachtig feestavond genieten. Dus blok deze datum.

Het zonnetje is op terugtocht, het seizoen is voorbij en dit is een mooi moment om even bij elkaar te komen, na te praten, sterke verhalen te vertellen en te genieten van de prestaties die wij allen hebben geleverd.

We gooien onze vrijwilligersavond en de sluitingstocht in een ander jasje, door middel van deze feestavond. Bij een feestje, hoort lekker eten. We vragen een kleine bijdrage voor een goed verzorgde BBQ met buffet van € 5,00. De drankjes zijn die avond gratis. Jullie zijn van harte welkom in ons clubgebouw voor een flinke dosis gezelligheid.

In verband met de voorbereidingen graag actief aanmelden voor zaterdag 28 september via de link in deze activiteit.

Namens het bestuur

Tot dan!

PS Vergeet niet een jasje mee te nemen voor ‘s avonds, het kan flink afkoelen!

Deelnemers